REGULAMIN PRZEWOZU OSÓB
1. ASGA AGNIESZKA SORDYL jako przewoźnik zobowiązana jest do odbioru pasażera z wcześniej uzgodnionego miejsca i przewiezienia go w miejsce wskazane podczas rezerwacji przejazdu.
2. Opóźnienia powstałe z przyczyn losowych i niezależnych od przewoźnika jak i podanie błędnego adresu przez pasażera nie podlegają reklamacji.
3. W pojeździe obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych.
4. Osoby będące pod wpływałem alkoholu i zachowujące się uciążliwie w stosunku do reszty pasażerów muszą liczyć się z odmową dalszego przewozu.
5. Pasażer zobowiązany jest do:
- posiadania dokumentu uprawniającego go do przekroczenia granicy
- oczekiwania w uzgodnionym miejscu i ustalonym przez nas czasie
- stosowania się do zaleceń kierowcy
- okazania wymaganych dokumentów w przypadku kontroli
- podania dokładnego adresu docelowego
- zapinania pasów bezpieczeństwa w pojeździe
- przestrzegania i pozostawienia po sobie porządku w pojeździe
- kierowca mogą wydawać wskazówki, uwagi oraz polecenia mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa jazdy.
- pasażerowie zobowiązani są podporządkować się wskazówkom, uwagom oraz poleceniom kierowcy.
- pasażer, który zanieczyszcza pojazd w sposób znaczny jest zobowiązany do zapłaty na rzecz ASGA kwoty w wysokości 400 złotych
- pasażer, którego stan nietrzeźwości, odurzenia, brak higieny osobistej zakłóca komfort, zagraża bezpieczeństwu pasażerów zostanie usunięty z pojazdu. W tym przypadku usunięcie pasażera nastąpi przy obiektach dworców autobusowych, kolejowych. Usunięty z powyższych względów pasażer otrzyma zwrot kosztów za dany przejazd w wysokości 20% opłaty za przejazd. Decyzje o usunięciu pasażera pojazdu podejmuje kierowca, który decyzje może również podjąć na podstawie żądań pozostałych pasażerów.
- rezerwację dokonywane są przez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
6. Pasażer odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone przewoźnikowi i pozostałym pasażerom. ASGA ma prawo do żądania pokrycia kosztów naprawy za wyrządzone szkody przewoźnikowi.
7. Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Ubezpieczenie to obejmuje jedynie sytuacje, jakie mogą zdarzyć się w trakcie pobytu Pasażera w pojeździe. Wszelkie zdarzenia losowe powodujące jakiekolwiek szkody, powstałe poza pojazdem, nie są objęte tym ubezpieczeniem.
8. Pasażer ma prawo zabrać ze sobą nieodpłatnie 2 sztuki bagażu walizka do 35 kg lub 110 l oraz jeden mały bagaż podręczny. W przypadku potrzeby zabrania większej ilości bagażu należy zgłosić ten fakt podczas rezerwacji miejsca. ASGA Zzastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za przewożony nadbagaż.
13. Podczas rezerwacji przejazdu dla więcej niż jednej osoby należy wpłacić całą kwotę lub zaliczki w wysokości 50 % zlecenia na konto bankowe do 2 dnia po rezerwacji. Pozostała kwota rezerwacji winna być uiszczona maksymalnie na 14 dni przed planowaną datą wyjazdu na wskazany rachunek bankowy.
14. Pasażer ma prawo do zwrotu biletu lub zaliczki na przejazd do 7 dni od dnia dokonania rezerwacji (maksymalnie 14 dni przed datą wyjazdu) bez podania przyczyny. ASGA A zwróci 100% ceny biletu na podane konto bankowe.
15. Przewoźnik nie odpowiada za opóźnienia lub odwołania kursów z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń siły wyższej takich jak np.: zamknięcie granic, żywioły, utrudnienia w ruchu drogowym lub na przejściach granicznych, lub innych przyczyn losowych na które to przewoźnik nie miał wpływu . W przypadku odwołania kursu pasażer otrzymuje 100% wysokości wpłaconej rezerwacji. Przewoźnik w przypadku zebrania mniej niż 5 rezerwacji na przypadający kurs może na na 7 dni przed realizacją kursu odwołać go. W takim przypadku pasażerowi przysługuje 100% zwrotu wpłaconych pieniędzy tytułem rezerwacji. Wypłata zostaje dokonana na wskazany przez pasażera rachunek bankowy. Pasażer nie ma możliwości ubiegania się od przewoźnika wypłaty dodatkowych roszczeń z tego tytułu.
16. Pasażer w terminie do 5 dni roboczych po dokonaniu rezerwacji otrzyma na podany przez siebie adres e-mail imienne potwierdzenie rezerwacji wraz z informacją o wysokości wpłaconej zaliczki. Pasażer jest zobowiązany do posiadania potwierdzenia rezerwacji wraz dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty pozostałej kwoty tytułem rezerwacji. Dokumenty te należy okazać kierowcy w dniu wyjazdu. Zmiana danych pasażera wymaga zgody ASGA. Pasażer na żądanie otrzyma fakturę VAT.
Pasażer dokonując rezerwacji przejazdu akceptuje w pełni niniejszy REGULAMIN.
ASGA AGNIESZKA SORDYL